Jumaat, 31 Ogos 2012

Refleksi


REFLEKSI

Nama : PARIDAH BT MAN

Kelas  ; BMM KUMPULAN 2

 

            Tanggal 23 Jun 2012, saya telah mendapat satu tugasan projek berkenaan dengan tajuk Pengajaran dan Pembelajaran Bahasa Melayu Berbantukan Komputer .  Melalui tugasan yang saya lakukan, pelbagai pengetahuan baharu yang dapat saya perolehi. 

            Tugasan ini telah meminta saya membina tapak pembelajaran yang mudah iaitu dalam erti kata lain membina blog.

            Syukur Alhamdulillah dengan berkat kesabaran dan sokongan minda daripada suami , anak-anak , kawan-kawan serta pensyarah , dapat juga saya siapkan tugasan ini.

Terasa terlalu berat untuk menyiapkan tugasan ini disebabkan kekangan masa , tugasan di sekolah dan di rumah tetapi memandang kawan-kawan yang bertungkus – lumus berusaha menyiapkan tugasan ini mengikut tempoh yang telah ditetapkan.telah meniup semangat saya untuk menyudahkan tugasan ini

Terima kasih yang tidak terhingga kepada suami tercinta yang memberi bimbingan dan tunjuk ajar serta memahami masa dan mengambil-alih tugasan di rumah , kepada anak-anak yang memahami tugasan umi , menjaga dan mengasuh adik kecil , kawan-kawan yang sentiasa menelefon bertanyakan tentang tugasan dan memberi panduan melalui sms atau e-mail , dan akhir sekali kepada pensyarah penasihat BMM3105  yang mana banyak membantu dan memberi tips serta nota-nota bagi menyiapkan tugasan ini.

            Akhir kata, melalui tugasan ini, saya berasa bertuah kerana dapat menimba ilmu yang saya pasti bahawa suatu hari nanti, ilmu ini akan berguna kepada saya sewaktu hari  kelak. Insyaallah . Terima kasih kepada semua pihak yang secara langsung atau tidak langsung yang telah membantu  saya dalam menyiapkan tugasan ini.

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan